Waluty:
Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

Wysyłka i zwroty
Witamy na stronie www.sroka-online.pl. i głównie są wysyłane za pośrednictwem usługi Express Mail Service. Ciesz się szybką wysyłką lub wybierz szybszą wysyłkę. Upewnij się, że Twoje produkty, adres wysyłki i nazwa odbiorcy, a my nie ponosimy odpowiedzialności za utracone przesyłki.
Anuluj politykę zamówień
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta po złożeniu zamówienia w ciągu 6 godzin, zanim produkt nie zostanie dostarczony. Przepraszamy, że nie możemy anulować zamówienia przy ich wysyłce. Dziękuję za zrozumienie. Jeśli nalegasz na anulowanie zamówienia, przestrzegaj naszych zasad dotyczących zwrotów. Niektóre bezzwrotne opłaty za kartę kredytową są odejmowane od kwoty kredytu.

Polityka zwrotów
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia. Podaj swoje imię i nazwisko oraz identyfikator zamówienia, kontaktując się z naszą obsługą klienta. Wszystkie powrotne przedmioty muszą zachować swój pierwotny stan. Nie noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi tagami, i musisz zapłacić opłatę za zwrot, koszty wysyłki, opłatę za uzupełnienie zapasów.

Zasady wymiany
Prosimy o kontakt z Twoim imieniem i identyfikatorem zamówienia, jeśli chcesz zmienić inny rozmiar lub kolor w ciągu 3 dni. Jeśli chcesz wymienić inne style, musisz zapłacić spread cenowy. Musisz także skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, oni ci pomogą. Wszystkie produkty wymieniane muszą zachować swój pierwotny stan. Nie noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi metkami. Potrzebujesz opłaty za uzupełnienie zapasów, dwukrotnie za wysyłkę.
Aby upewnić się, że Twoje ubranie jest odpowiednie, upewnij się, że informacje o zamówieniu są prawidłowe. Masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami swobodnie.
Powrót
Copyright © 2018 www.sroka-online.pl. All Rights Reserved